Slovenských 50 odtieňov. Sú pikantné a vzrušujúce

28. januára 2020, dragon, Nezaradené

Niekedy ho príjemne unaví aj sex. Ale potom sa vždy tie ženské potrebujú rozprávať. To z celej duše nenávidí. Rozhovor po sexe. A hlavne vety typu — aká som bola, zlatko? Páčilo sa ti to so mnou? Iste máš veľa známostí, ty sa mi už neozveš, že?
Čo čakajú, že odpovie? Áno, ušlo to, ak by sa mi to nepáčilo, tak ťa vyhodím, áno, známostí som mal viac ako ty znamienok na zadku, a áno, máš pravdu, neozvem sa ti. Ktovie, aké by to bolo s Laurou…

Niekedy prichádza sex nečakane, náhodne…ale aj láska. A práve vtedy, keď ju najmenej čakáme. 

Presne o tom je nová kniha Zákon príťažlivosti. Pikantný, šteklivý, iskrivý, ale čo je najlepšie – slovenský román, ktorý rozhodne zaujme. Vychádza vo vydavateľstve Slovenský spisovateľ a milé dámy, budete prekvapené.

 

Zákon príťažlivostiO čom je Zákon príťažlivosti

Ona je sama v cudzom meste a sníva svoj veľký sen.
On je vo svojom meste a rozhodne nie je sám. Žije si svoje veľké hriechy…
Majú spoločný balkón, každý jednu mačku a z duše sa neznášajú. Každé ich stretnutie je ako zrážka planét, iskry lietajú na všetky strany. Obaja však v konečnom dôsledku túžia po tom istom.
Sny žien sa totiž vôbec nelíšia od tých mužských. Dokážu byť vášnivé, pikantné i šokujúce, len sú v iných farebných odtieňoch – krajších, pestrejších.  Pridajme k tomu správnu guráž a divoká jazda sa môže začať.

Pravdou je, že do poslednej chvíle nebudete vedieť, ako to dopadne. A nepustíte knihu z rúk, kým sa to nedozviete. „Zákon príťažlivosti je o tom, že ak vieme načúvať a pozorne sa pozerať, objavíme v malých mestách veľké veci,“ tvrdí autorka.

 

Slovenských 50 odtieňov?

Po prvých prečítaniach sa jej okolie pýtalo, či napísala slovenských 50 odtieňov.
Chcete to vedieť?
Podľa mňa majú tieto knihy spoločné vášeň, lásku, napätie…no Zákon príťažlivosti je vtipnejší a zábavnejší. Príbeh iskrí vydarenými dialógmi a nadhľadom, ktorý je pri takomto žánri nevyhnutný. Autorka má skvelý pozorovací talent, ktorý vie pretaviť do slov a odvážne viesť stránku po stránke.

 

„Páčiš sa mi, Laura, veľmi. Rád by som to s tebou skúsil,“ vzrušene jej šepkal do ucha.
Nadýchla sa, telo sa jej klepalo.
„Richard, aj ty sa mi páčiš, ale som po veľmi bolestivom rozchode, neviem, či som pripravená na vzťah.“
„Tak nebudeme mať vzťah, ale sex,“ neprestával ju bozkávať na krk.
Strácala pôdu pod nohami. „Veď to je práve to. Ženy to vnímajú. Nepotrebujem práve teraz komplikácie a zamilovať sa. Pri tebe by sa mi to veľmi jednoducho mohlo stať,“ priznala sa.